4 Mart 2012 Pazar


HASRETİN KÜFÜRÜM OLDU


Kör kuyulara düşünce gülüşün

Karanlıklara vurdum kendimi

Boyadım tan yerini ak’a

Sökmedi lanet olası şafak



Hasretin küfürüm oldu

Anılara kavga tuttum



Gök mavisi düşlerime girip

Gizemimde kıvılcım olmadın

Acı pişirdim üç öğün

ağı akıttım içime, duymadın



Hasretin küfürüm oldu

Anılara kavga tuttum



Yağlı kurşunlara geldim

Gümüş oklar saplandı

Vuruldum, vurgun yedim

Gönül yoluna düştüm



Hasretin küfürüm oldu

Anılara kavga tuttum



Bıçkın gibi kükrerken

Attan düşen yiğide döndüm

dalağı şişmiş koşucu gibi

destanlara deli oldum, yoruldum



Hasretin küfürüm oldu

Anılara kavga tuttum.



‘YEDİVEREN DÜŞLERİM’ kitabımdan. Sevginizin şiir tadında olması dileğiyle…



Şakir GENÇ

Şair-Araştırmacı Yazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder