4 Mart 2012 Pazar


…VE SEN*


…VE SEN*

Grubun kızıllığı

…Ve sen

Kadehime doluyorsunuz

Bir balıkçı teknesinde

Grubun kızıllığı

…Ve seni yudumluyorum

Varsıl cennet akşamlarını

Yokluğuna harcamaktayım

Yüreğimde ibrişim

Hasretini dokumaktayım

Tortun çöreklenmiş içime

İliğime işliyorsun

Aklımda asılısın

Acı veriyor yokluğun

Şimdi bir balıkçı teknesinde

Grubun kızıllığı

…Ve seni yudumluyorum

Ağır maden tortusu gibi

Bel veriyor hasretin

Ensemden basıyor

Gönül dolusu illetin

Nabzımı dürtüyor kuytudan

Zulamdaki lanetin

Bitevi ruhumu uyarıyor

Yanağımı yalayan son nefesin

Şimdi bir balıkçı teknesinde

Grubun kızıllığı

…Ve seni yudumluyorum

Kararmış maviliği denizin

Kara zamana asılı ak zambak gibisin

Kızıl atlasında tan yerinin

Dörtnala giden tay gibisin

Noktaları kurşunlanmış şarkıda

Armonisi coşan düş gibisin

Gönlümde asılı kalmış hayalin

Ruhumda kutsanan tanrıça gibisin

Acının kirmeninde dönerken yalnızlığın

Dipten vuran dalga gibisin

Şimdi bir balıkçı teknesinde

Musallat oldun yakama

Grubun kızıllığı

…Ve seni yudumluyorum

nerden çıktın karşıma

Kadehler içimde boğuluyor

İçim sende

Dünya batsa da

Sen batmıyorsun

Beynimde dalgalanıyorsun

Ruhun teknemde

Şerefine kaldırıyorum

Grubun kızıllığı

…Ve seni yudumluyorum



Şakir GENÇ

Şair-Araştırmacı Yazar

YÜREK DİLİ adlı kitabımdan paylaşılmıştır.

* ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN ÖDÜLLÜ ŞİİR YARIŞMASI BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ’NÜ ALMIŞTIR.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder